Kā iepirkties




Preces, ko vēlaties nopirkt, ievietojiet pirkuma grozā. Groza saturu var pārskatīt, klikšķinot uz groza ikonu lapas augšējā labajā stūrī.

Groza lapā Jums ir iespēja pārskatīt visu, ko esat grozā salicis, kā arī izvēlēties piegādes veidu:

  • Ja vēlaties pasūtījumu izņemt pasūtījumu izsniegšanas vietā

    izvēlieties "Piegāde ar kurjeru vai izņemšana" un spiediet - Pasūtīt:
    • Nākamajā solī izvēlieties piegādes veidu: Izņemt, aizpildiet kontaktinformāciju un spiediet Tālāk.
  • Ja vēlaties pasūtījumu saņemt ar kurjera piegādi mājās

    vai jebkur citur, kur pa dienu uzturaties, arī izvēlieties "Piegāde ar kurjeru vai izņemšana";
    • Nākamajā solī izvēlieties piegādes veidu: Piegāde un ievadiet adresi, kurā sūtījumu vēlaties saņemt.
    • Ja sūtījumu saņems cita persona, norādiet tās personas vārdu.
    • Spiediet Tālāk.
  • Ja vēlaties pasūtījumu saņemt kādā no paku skapjiem

    izvēlieties "Piegāde uz paku skapjiem".
    • Jums atvērsies izvēlne ar DPD Paku skapjiem, Venipak un Omniva pakomātiem. Izvēlieties sev ērtāko piegādes punktu un spiediet pasūtīt.
    • Nākamajā solī ievadiet tikai savus kontaktus, piegādes adrese būs jau aizpildīta ar Jūsu izvēlēta paku skapja adresi, saglabājiet to.
    • Spiediet Tālāk.
  • Ja Jums ir nepieciešams rēķins ar no saņēmēja atšķirīgiem rekvizītiem, sadaļā Apmaksas veids aizpildiet Ievadīt citu rēķina adresi.

Pārskatiet savu pasūtījumu un norādīto kontaktinformāciju. Ja tā būs nepareiza, mēs nevarēsim Jums piegādāt pasūtījumu. Kad esat visu rūpīgi pārskatījis, spiediet Pasūtīt.

Svarīgi!

Ja Jums groza lapā neparādās piegādes izvēlne, iespējams, Jūs lietojat ADblock - atsevišķi ADblock bloķē piegādes aplikāciju. Šādā gadījumā lūdzam AD block, kamēr noformējat pasūtījumu, izslēgt vai mēģināt pasūtījumu noformēt citā pārlūkā. Ja tas nepalīdz, mēs vienmēr esam gatavi Jūs uzklausīt un palīdzēt.